July 12, 2011

Di pagi hari Isnin 12 julai..

For the past few weeks, i've been travelling all the way from johor-swak-kl-melaka-johor-indo-johor-melaka-kl-swak and now, here i am!

*awat hang dok travel bagai bajet cam anak orang kaya ja haaaaaa??*

rilex chill lepak la braiiii.. hahha daku ini travel bukanlah kerana duitku dah terlampau banyak sampai tak tahu nak campak mane, tapi apakan daya, ini semua tuntutan duniawi.

hidup sebagai pengembara ni buat aku agak tepu dengan sistem pengangkutan di Malaysia. muahaha agak-agak dapat tak aku rasa naik pengangkutan awam luar negara sampai jemu gak??

*asal ko selalu travel ha? takdak xtvt yg lagi berfaedah mahupun menjimatkan ke yang ko leh wat?*

walaupun soalan yang agak kasar dan hanya mempunyai sedikit nilai kemanusiaan disitu sering diajukan, aku tetap akan menjawab dengan penuh kesabaran di dada *ptuiiihhh ptuuiiihh*

setiap negeri or tempat yang aku pergi tu musti mempunyai manfaat bagi aku. meh aku senaraikan oke?

Johor : ada UTM yang terchentaaaa
Melaka : ada rumah lama yang paling ku sygggggg
Kuching, Sarawak : ada kuih lapis. dan ada rumah baru. hehe *jemput datang raya rumah*
Indonesia : ada buah hati. *chewaaahh* merepek apa la niiiiii.. ada trip la under UTM

that's why ah aku selalu travel ke tempat-tempat ni. kalo aku pindah lagi aku confirm travel tempat lain lak.okay?

so, kepada rakan-rakan taulan yang dikasihi, bukan sengaja diri ini mahu mengelirukan anda. tapi aku sendiri kadang-kadang kelu lidah nak jawab apa dengan angpa suma bila terlalu ramai yang mengajukan soalan yang menguji minda aku yang tak berapa nak tinggi ni.



*aku taktau macam mana nak tinggikan traffic blog mahupun meningkatkan lagi pembaca tegar, yang aku tahu soal hati atau mengadu domba, bukan pada blog, tapi pada Dia.*







No comments: