February 3, 2011

relationship :O

assalamualaikum pembuka bicara,
madah bercili bakal membara,
hanya teguran bukan mengata,
sape yang terasa padanlah muka.
hahahaha agak cipan disitu

seperti tajuk diatas. sudah la pasti aku nak tegur pasal hape kan?
first of all aku nak suruh korang positive kan mind kamuuuu semua sebab apa yang aku bakal tulis ni in general je okeehhh?

sebagai seorang perempuan yang ayu aku ingin menegur kaum ku supaya bersederhana dalam perhubungan anda.bak kata org tua2,"modesty is who we are". cett sejak bila pulak lah kan and hape lak kene mgena bnde ni..

maksud sederhana? meh aku terangkan ea.

  1. takyah lah tuka status anda setiap 2minit hanya utk mengatakan yang anda cinta, kasih atau sayang terhadap lelaki tersebut. ye kami semua phm anda sedang dilamun cinta.
  2. for those yg dh break up, it's okay for you to feel sad, regret or whatever, but please dear....jangan mencarut! kita ni kan perempuan, tak comel lah sayanggg.

setakat ni itu je yang aku boleh bagi nasihat. btw, don't blame him if he appears in your past. there must be a reason why he is not in the future.

Allah tu kan sebaik penentu. bersyukurlah.

jangan jadi mcm tong. kosong dan bising.

2 comments:

Anonymous said...

nyot nyot..hahha

amelia said...

camne ko tau name tu haaa??? haha