February 6, 2011

penyakit ini menyakitkan.

salam~

tajuk post entry kali ni ttg kesakitan,
sila baca dan bg komen yang dapat bantu aku pulih .

dalam banyak2 penyakit yang aku pernah ada,
kali ni nye penyakit
sangat teruk. effect the whole body.
kesan fizikal. tak ketara.
tapi kesan mental..fuuhhh tak boleh describe.

paling teruk penyakit ni nye efek adlh KETAGIH.
ye betol.
aku ketagih. sampai aku sendiri tak sedar.
kadang kadang aku dapat kawal.
selalunya TAK.
pathetic?
yeah. you can call me that.
aku masih belum jumpa penawar nye.
ramai kata, kene ada kekuatan diri sendiri.

tapi aku lemah.
aku takde disiplin.
yang boleh bentuk aku.
yang TAK lagi ketagih.
aku harap sangat ada sesiapa yang kat luar tu yang dapat bantu aku.
jadikan aku manusia biasa.
yang takde penyakit ni.

boleh tak korang ubati aku?
atau bagi tau aku cara utk pulih?
boleh korang bantu aku?









aku ada penyakit ketagih pada internet.
especially fb.
blogspot.
and youtube.
tolong pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ;(




No comments: