June 27, 2010

xde title 2

salam.
untuk menulis title je aku memerlukan hampir 20minit. hahaha. akhirnya aku pilih title tu. sebab isi post ni akan macam rojak lah. so, sangat tak sesuai kalau aku tulis satu title je.
haha. okay. kalau ade yang follow blog aku, mesti pelik dgn gaya penulisan aku kan? ini semua adalah mid life crisis. ehhhh. salah. i am not that old kayh? haha. aku still mencari identiti sendiri lagi ni. t kalau aku dah jumpa gaya yang suit dengan aku the i'll stick to it kay? haha

okay. nak start dengan ape yek? maybe dengan cerita dr. house aritu kot. korang tgk tak cite tu kat axn?aritu ade cite pasal sorg blogger active. dia tulis everything dalam blog dia smpai yang cite dalam kelambu pown dia publish. tak payah la aku terangkan ape as i believe that all the readers will automatically understand, aite? haha. tapi kannnn... dia punye penyakit takde kene mengena la dgn blog dia.aku pon tak paham ape motif aku tulis ni. hahaha. yang penting aku minat CSIs. espesially yang NY nyer series. walaupown mcm xde kene mengena la aku nyer fav tv show dgn aku nyer career-to-be (insyaAllah), tapi aku still minat. haha. ni pown aku tak taw kenapa aku tulis. alang- alang baca jela yep :)

sambung lagi. aku pernah cakap aku makin pendiam kan? itu kalo ko jumpa aku face-to-face la. but exceptional for those yang memang sangat rapat dengan aku tuh. then aku akan jadi cam popcorn perisa caramel yang dijual kat GSC itu. hahaha. kecoh tapi manis. awwwhhh. hahahaha. cam sengal.

topic lain lagi. seperti yang aku, kau dan semua sedia maklum, hampir kesemua remaja dekat mesia ni dah pegi dafta kat mne2 ipt kan? utk kes mcm aku, aku pon akan masuk u tapi lambat sikit dari yang lain yang sebaya aku. apa yang membuatkan aku seba tak puas hati pabila fb semakin sunyi. ahhhhhh. agak tension di situ yeeekkkk. lagi2 bila kawan seangkatan aku ramai yang dah uruskan kemasukan ke u nanti. aku lak, masih mcm ni. last minute ah der. baru challenging sikit. ye dok? aku rase kalo aku jawab camtu dengan parents musti aku boleh sampai ke singapore tanpa bayar memerlukan apa2 transport. muahahahaha.

ohoi. aritu kan aku ade la survey hp kan. aish. sumanya cam menggoda aku. so, aku amek pilihan utk tak beli mane2 pown dulu. hahaha. disebabkan MARA kasi elaun. so, aku pown bercadang utk membeli sebijik komputer sblm masuk 1st year. ouh. kalau lah cikgu BM aku baca ni mesti dia meraung sebab ingat kan dia dh berjaya didik aku dulu. hahahaha.

aku rase sampai sini je kot aku nak merepek. haha. see? aku dah tulis awaaaaaaaaaaaallll lagi yang post kali ni cam rojak. maafkan aku. haha

No comments: