June 9, 2010

total craps.

salam. as the titile above.. u know how the content would be..

cuti start since middle of may till early july. but i think i had done nothing to my life right now. ingat kan nak belajar ambil lesen time cuti. tapi, pakcik tu awal2 lagi dah cakap yang aku xkan sempat habiskan masa cuti ni. ;(

baru tengok result, 2.89? what the fishhhh..!! xlepas nak amek engineering. ;(

cuti. tapi x rupa cuti. xde mmber nak lepak sama. suma dah ade kat U. ;(


i read about something and found this quote. if you can be alone and just with yourself, it means you love yourself.

maknanya sesiape kyg suka mencari publisiti atau dlm bhs remajanya mencapab *amaran : anda tak akan jumpa perkataan ini di dalam kamus dewan.* means orang tu tak cukup sayang diri sendiri. thats why they need others' attention. kan?

nasib baik dah selalu jadi lone ranger.

No comments: