May 31, 2010

shift your mind.

salam. setelah sekian lama aku biarkan blog aku, kini aku kembali. yeahhhhh..! hehe.

berbalik kepada tajuk post aku kali ni. about shifting your mind. as a normal teenagers. of course. aku pown ade account facebook for sure. to connect me with others as i am losing my social skills nowadays. huhh. okay.

tapi apa yang buat aku rasa serba tak kena.. bila.. aku tengok ramai remaja macam aku yang menggunakan fb sebagai tempat untuk diorang jaja perhatian. i mean.. kalau yang perempuan try to attract yang lelaki and vise versa. maybe tak ramai kawan aku yang buat macam itu. tapi.. bak kata pepatah.. kerana nila setitik rosak susu sebelanga. ye dok?hehe.

hurmm. shift your mind. will you? pesanan tulus ikhlas dari tuan punya blog ini yang tidak berlapik langsung lidahnya adalah : desperate sangatkah anda sampai nak jaja macam itu?

tapi. aku masih baik. so,, ayat aku yang agak beralas adalah. shift your mind. utk yg perempuan (those yg jaja je la) ,, aku nasihatkan. lebih baik ko fikir apa menu makan tengah hari atau bila kau nak uruskan baju kat mesin basuh mahupun bila ko nak basuh pinggan mangkuk.. daripada ko tukar status kat profile ko pasal mana2 lelaki yg penah dump ko or watsoeva. pleaseeee. kita ada maruah. maybe ko anggap benda itu biasa je kan? tapi bagi sesetengah pihak (aku tak kisah kalau ko nak cakap aku kolot ) nut then akui rasa benda tu tak patut. ok?

bagi yang lelaki. aku xtaw macam mana sangat nak nasihat kowg. hehe. lagipun aku tak nampak ramai lelaki yang wat macam ni pun kat fb. so, akhir kata, pandai2 ah nak hidup kat dunia. bak kata mak aku yang baru lepas operate : kita yang wat dia, bukan dia wat kita.

okay dah. salam :)

No comments: