May 16, 2010

bile kesengalan bermula.

salam..

musim peperiksaan telah seminggu bermula. seperti yang kita sedia maklum. inilah musim dimana aku menunggang tebalik en diri sdri. tidor sambil bbantalkan buku2. sambil ditemani habuk pemadam yg mceriakan lagi corak cadar yg dah bape bulan x bsuh sjak masuk utm. tidak dilupakan timbunan buku dan soalan past year yg boleh mnandingi tggi aku yang x sberapa ini. bengkak mata pula semakin gelap umpama malam yg smakin malap.

detik2 mcemaskan semakin terasa apabila aku mengerling ke arah jam. stiap pgerakan jarum jam tsebut menambahkan lagi perasaan ingin terkucil. ape tah lagi bunyi beliau. setiap saat berlalu umpama mengira detik bomm ingin meletop. perasaan itu bertambah kencang apabila aku menyedari terdapat dalam 5 bab agi yang aku x revise sedangkan lagi beberapa jam aku akan duduk untuk menjawab2 soalan2 yang aku menggoyah keimanan serta mencabar kemampuan otak aku yg dah lunyai disumbat maklumat yang tidak disusun rapi.

detik 2 ini. aku rasakan begitu kecil di dunia ini. banyak lagi yang aku xtaw rupenya. haih. kadang2 aku terpikir utk mjadi sleeping beauty. ala.. yang fairy tale tu la. xtaw? naseb ko. g suh pakcik google tolong. keje minah uh senang je. tunggu prince dia datang. xyah belaja. xyah g gosok baju. xyah risau pasal makan. bila nak baya bil internet. bila nak draw duit. camne nak blk umah tyme cuti panjang. nak pilih lauk pe utk lunch. bile nak topup hp. camne nak mintak hutang dari kawan. haih. untung untung. tapi semua itu hanya mimpi di awan biru. bahahahaha. ok. aku merepek agy.

ohh. nak cte sket pasal paper fz aku aritu. hahahahahahaha. aku mencarot. aku menangis. aku senyum. semua tu aku wat kat paper tu. sory paper. janji xwat agy pasni. ahahahaha.





ni semua akibat stadi last minute. padan mke aku. :P

No comments: